أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۰۶۸۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
دوگانگی سلبریتی‌ها و قضاوت‌های غیرعادلانه، واکنش مردم را درپی داشت.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598 ، در روزهای اخیر سلبریتی هایی که روزی پروژه‌بگیران تیم انتخاباتی روحانی بودند، امروزه کم‌کاری های دولت قبل را نادیده میگیرند. هرگز نمیتوان نقش این افراد را در رای‌آوری روحانی در سال 92 و 96 نادیده گرفت.

از طرفی در چنین وضعی که هر روز قربانیان کرونا بیش از دیروز است خبرهایی از برگزاری تجمعات غیرضروری برخی از سلبریتی ها در قالب مسابقات گلف به چشم می‌خورد و تاسف‌بارتر اینکه در این تجمعات خبری از رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیست.

وقتی کرونا بازیچه دست سلبریتی‌ها می‌شود!

در شرایط بحرانی کرونا انتظار می‌رود هرگونه بی‌توجهی به عدم رعایت دستورالعمل‌های وزارت بهداشت مورد برخورد واقع گردد، با اینحال سلبریتی‌ها که همواره ادعای فعالیت سازنده در مسائل اجتماعی داشته‌اند اینک خودشان عاملی برای تشدید کرونا شده‌اند.

در این بین سلبریتی‌ها با انتشار تصاویری در صفحات اجتماعی خود، علی‌رغم بی‌توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی ، موضع طلبکارانه گرفتند.

دوگانگی سلبریتی‌ها و قضاوت‌های غیرعادلانه، واکنش مردم را درپی داشت. بازیگران و هنرمندان که سهم زیادی در اثرگذاری بر زندگی مردم دارند، باید بر رفتارهای خود توجه بیشتری داشته باشند. چراکه با سهل‌انگاری در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی میتواند زمینه را بر گسترش بی‌توجهی به دستورالعمل‌‎ها ایجاد کند.

 

*محسن محمودآبادی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها