أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۰۷۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
معاون شهردار تهران گفت: براساس مصوبه شورای حمل ونقل وترافیک شهر تهران با توجه به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی روزهای ۲۵ تا ۳۰مردادماه طرح ترافیک در این روزها اجرا نمی شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، درباره لغو طرح ترافیک در تهران گفت: شصت و نهمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک  که با حضور اعضا در محل معاونت حمل و نقل و ترافیک برگزار شد.

وی افزود: اجرای طرح ترافیک از روز دوشنبه مورخ ۲۵مرداد ماه لغایت ۳۰مرداد ماه لغو گردد و همچنین تمامی مراکز معاینه فنی در روزها یاد شده تعطیل است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بااشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص تعطیلی مراکز گفت: سازمان‌ها و مراکز اداری، بانک ها و سایر اماکن، نظر به تعطیلات رسمی روزهای چهارشنبه تا جمعه این هفته (مقارن با تاسوعاوعاشورای حسینی ) و نیز تعطیلی روز جمعه و عدم اجرای محدودیت های ترافیکی شهر تهران دراین روزها، مقرر شد ۳روز باقیمانده از این تعطیلات ۶ روزه شامل روز های دوشنبه ، سه شنبه وشنبه مورخ ۲۶،۲۵و۳۰مردادماه نیز، محدودیت های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در شهر تهران اجرا نشود.

وی همچنین از تعطیلی تمامی مراکز معاینه فنی خبر داد.

هاشمی در پایان از شهروندان درخواست کرد با توجه به لغو طرح ترافیک تا آنجائی که می توانند در شرایط بحرانی کرونا از تردد های غیر ضروری پرهیز کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها