يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۰۷۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
اولین خرید استقلال از سایپا؛
احتمال اینکه نام یک مدافع اولین خرید تابستانی استقلال شود زیاد است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، جدایی هرویه میلیچ و محمد نادری دو مدافع چپ آبی پوشان کادر فنی این تیم را بر آن داشت تا خرید یک مدافع چپ را در اولویت خود قرار دهند. به همین منظور ابوالفضل جلالی مدافع ۲۳ ساله تیم سایپا مورد نظر باشگاه استقلال قرار گرفت و مذاکراتی هم با این بازیکن انجام شد.

این مذاکرات روند نسبتاً خوبی را پیمود تا جایی که می‌توان گفت ممکن است جلالی اولین خرید تابستانی استقلال باشد. جلالی در ۳ فصل اخیر در تیم سایپا حضور داشت و در دو سال اخیر و به خصوص فصل گذشته، یکی از بازیکنان ثابت این تیم بود و عملکرد مناسبی هم در این تیم داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها