أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۰۷۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
معاون وزیر کشور از تعطیلی کلیه پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و سایر مراکز تجمعی افراد در شهرهای قرمز و نارنجی طی روزهای ۲۵ تا ۳۰ مرداد خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مشرق، مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تعطیلی کلیه پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و سایر مراکز تجمعی افراد در شهرهای قرمز و نارنجی طی روزهای ۲۵ تا ۳۰ مرداد خبر داد.

وی افزود: این ممنوعیت در اجرای  مصوبات نوزدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ شده و موضوع برای اجرایی شدن توسط شهرداری‌ها به استانداری‌های سراسر کشور ابلاغ گردیده است.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی، عدم حضور در تجمعات و دورهمی‌ها، اماکن شلوغ و پرتردد و فضاهای عمومی از راه‌های عمده پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و قطع زنجیره ابتلای بیماری کرونا است، ابراز امیدواری نمود که عموم هموطنان با درک شرایط کنونی، حمایت و همراهی مناسبی با این مصوبه داشته باشند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها