يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۰۷۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
رئیس جمهور:
رئیس‌جمهور گفت:‌ تعطیلات ۵روزه نباید وقفه‌ای در خدمت‌رسانی و انجام وظایف دستگاه‌ها ایجاد کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری تسنیم، جلسه هیئت دولت به‌ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شب گذشته برگزار شد و رئیس جمهور در این جلسه با اشاره به تعطیلی اضطراری 5روزه با هدف مهار موج پنج کرونا در کشور، خطاب به اعضای دولت گفت: این تعطیلات نباید وقفه‌ای در خدمت‌رسانی و انجام وظایف دستگاه‌ها ایجاد کند.

آیت الله رئیسی تأکید کرد: در دوره انتقالی از دولت دوازدهم به دولت سیزدهم، همه دستگاه‌ها باید با جدیت به کار و خدمت اهتمام ورزند.

رئیس جمهور در ادامه با گرامیداشت سالگرد ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گفت: باید از زحمات و تلاش‌های طاقت‌فرسایی که این عزیزان برای اقتدار ایران اسلامی متحمل شدند متشکر باشیم.

آیت‌الله رئیسی، اظهار داشت: همیشه آرزوی توفیق، سلامت و عزت این عزیزان را داریم و رسیدگی به وضعیت آزادگان و توجه به آنها و مشاغل‌شان مسئولیتی است که به‌عهده همه ماست.

رئیس جمهور تصریح کرد: قدردانی از این عزیزان این است که به مسائل و مشکلات آنان توجه کنیم، همه ما در این رابطه مسئولیت داریم به‌ویژه بخش‌هایی مانند بنیاد شهید و بخش‌های دیگر که مسئولیت مستقیم دارند.

آیت الله رئیسی همچنین در جلسه امروز هیئت وزیران به سازمان برنامه و بودجه کشور دستور داد مطالبات همه ایثارگران عزیز چنان که در قانون پیش‌بینی شده است، پرداخت شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها