يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۰۷۶۹
زمان انتشار: ۱۵:۲۴     ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
باشگاه بارسلونا برای جذب یکی از ۲ مهاجم اصلی باشگاه آرسنال وارد عمل شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، شکست دهد تا گام اول را در لیگ اسپانیا محکم بردارد.

این در حالی است که بارسلونا در نقل و انتقالات توانست با جذب ممفیس دپای و سرخیو آگوئرو دو مهاجم گام محکمی برای ترمیم خط حمله خود بردارد اما در ادامه مشکل از جایی شروع شد که لیونل مسی از جمع آبی‌اناری‌ها جدا شد. تنها یک روز پس از آن هم خبر مصدومیت آگوئرو منتشر شد. این مهاجم آرژانتینی به دلیل مصدمیت ۱۰ هفته دور از میادین خواهد بود.

همین موضوع موجب شد تا کاتالان‌ها از فروش مارتین بریت ویت مهاجم سوئدی خود منصرف شوند و دنبال جذب یک مهاجم دیگر بروند.

در همین راستا نشریه اسپورت مدعی شده که بارسلونا مذاکراتش را برای خرید یکی از دو مهاجم اصلی باشگاه آرسنال آغاز کرده است. کاتالان‌ها به صورت مانیتورینگ با پیر امریک اوبامیانگ مذاکره کرده اند و منتظر جواب این مهاجم گابنی هستند. گزینه بعدی آنها اما همتیمسی اوبا است. لاکازت مهاجم فرانسوی دیگر هدف نقل و انتقالاتی آبی اناری‌ها محسوب می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها