يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۰۷۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
استاندار البرز با اشاره به اینکه محدودیت تردد برای استان‌های البرز و تهران یکسان دیده شده است، گفت: ورود و خروج پلاک‌های خارج از این دو استان ممنوع است؛ همچنین در آزادراه های غدیر و تهران_شمال نیز این ممنوعیت با جدیت اعمال شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی استاندار البرز، در حاشیه بازدید از روند اعمال ممنوعیت ترددها در مبادی ورودی و خروجی استان که روز دوشنبه صورت گرفت، با قدردانی از تلاش های بی وقفه نیروی انتظامی استان در راستای اجرای طرح ممنوعیت ترددها، گفت: از روز گذشته ساعت ۱۲ ظهر به دنبال مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رییس جمهور، نیروی انتظامی البرز با تمام توان برای اعمال ممنوعیت ترددها حاضر شد.

استاندار البرز ادامه داد: تهران و البرز در مصوبات ستاد ملی کرونا یکپارچه دیده شده‌اند و ورود و خروج پلاک‌های خارج از این دو استان ممنوع است؛ همچنین در آزادراه های غدیر و تهران_شمال نیز این ممنوعیت با جدیت اعمال شده است.

به گفته شهبازی این روند تا ۵ روز آینده ادامه دارد و تردد در میدان امیرکبیر و سه راهی دیزین نیز ممنوعیت اعمال شده است.

شهبازی اظهار کرد: این بار محدودیت تردد مد نظر نیست بلکه با توجه به شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوعیت تردد با قدرت و جدیت اعمال می شود.

وی افزود: از تمامی مردم البرز و تهران درخواست دارم که با عدم حضور در جاده ها و در خانه ماندن همراهی داشته باشند تا با کمترین خسارت جانی از موج خطرناک و سهمگین کرونا بگذریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها