يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۰۸۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
خادمان حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) بامداد امروز با پهن کردن کفپوش قرمز دربین‌ااحرمین این قطعه از بهشت را آماده عزاداری عاشورا کردند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری فارس، شب گذشته پس از عزاداری عاشقان حسینی در کربلا، ۱۰ متر از فضای بین‌الحرمین بسته شد و خادمان حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) به منظور آمادگی برای مراسم عزاداری عاشورا در این مکان مقدس کفپوش قرمز پهن کردند.

 

بر همین اساس، از بامداد امروز بین‌الحرمین ابتدا با پلاستیک‌ها و‌بعد کفپوش‌های قرمز پوشانده و چراغ‌های قرمز این قطعه از بهشت افزوده شد تا فضا برای عزاداری دسته‌های مختلف مهیا شود.

کفپوش قرمز برای عزاداری عاشورا در بین‌الحرمین گسترده شد+ عکس و فیلم

پیش از این بخش‌هایی از حرم‌های مطهر امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) برای حضور عزاداران حسینی در عاشورا آماده شده بود. در ادامه فیلمی از آماده سازی بین‌الحرمین و پهن کردن کفپوش قرمز را مشاهده می‌کنید:

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها