يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۰۸۲۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
مراحل درمان مجری قدیمی تلویزیون در بیمارستان پیگیری می‌شود اما او خودش از خبرهای ضد و نقیض ناراحت‌کننده‌ای که در فضای‌مجازی پخش می‌کنند گلایه دارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، لحظاتی پیش خبرهایی از درگذشتِ رحمان نظام اسلامی جانباز دفاع‌مقدس و مجری قدیمی و توانمند صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای‌مجازی پخش می‌شود اما او در گفت‌وگویی  این خبر را تکذیب کرد.

او گفت: هر سال به خاطر ترکش‌ها، عفونت وارد خونم می‌شود و از ناحیه پا دچار مشکل می‌شوم اما امسال کرونا، ریه‌هایم را هم درگیر کرد. البته این درصد درگیری کم است و بحمدالله تحت درمانم.

نظام اسلامی که در بیمارستان خاتم‌الانبیاء بستری است، تأکید کرد: فعلاً تا شنبه ۳۰ مردادماه باید در بیمارستان باشم و بعد از ترخیص هم در منزل درمان را ادامه بدهم و خودم را قرنطینه کنم.

او با اشاره به اینکه نمی‌دانم این فضای‌مجازی چرا این‌طور غیرحرفه‌ای عمل می‌کند، گفت: گلایه دارم که بدون سند، مطلبی را نشر می‌دهند و باعث نگرانی دوستان می‌شوند؛ به لطف خدا و دعای خیر مردم، جای نگرانی نیست و حالم رو به بهبود است.

 

تکذیب خبر درگذشتِ مجری تلویزیون

 

این مجری قدیمی تلویزیون همچنین از مردم درخواست کرد برای همه بیمارانی که در بستر بیماری‌اند، دعا کنند. او گفت: دلم پیش عزاداران امام حسین(ع) است و ممنون دعای خیر مردمم.

نظام‌اسلامی قرار بود به عنوان مجری، عازم مسابقات پارالمپیک بشود که به تعبیر خودش احتمالاً با این شرایط و اوضاعِ جسمانی، منتفی شود.

محمد رحمان نظام‌الاسلامی مجری معروف صبح بخیر در خوزستان بدنیا آمده و در سن ۱۷ سالگی برادرش کریم نظام اسلامی در عملیات فکه به شهادت رسید. وی بعد از  شهادت برادرش به عنوان گزارش جنگی در اواخر اسفندماه ۱۳۶۲ در عملیات خیبر یک پای خود را از دست داد. در سال ۱۳۶۰ در آزمون تربیت معلم قبول شد؛ خودش می‌گوید که یک حادثه او را به سمت صدا و سیما هدایت کرد.

او سالِ گذشته ویژه برنامه محرمِ شبکه دو سیما را اجرا می‌کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها