أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۰۸۵۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام‌کرد: از تاریخ ۱۵ بهمن ۹۹ تا امروز( ۲۷ مرداد ۱۴۰۰) تعداد ۳۷ محموله واکسن کووید- ۱۹ به تعداد ۲۴ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۶۱۰ دز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، این واکسن‌ها شامل ۲۰ محموله واکسن‌ چینی (سینوفارم) به تعداد ۱۷ میلیون و ۹۱۰ هزار دز، سه محموله واکسن از ژاپن (آسترازنکا) به تعداد ۲ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۸۱۰ دز،، یک محموله واکسن از ایتالیا (کواکس) به تعداد یک میلیون و ۴۵۲ هزار دز، ۱۰ محموله واکسن روسی (اسپوتنیک) به تعداد یک میلیون و ۲۰ هزار دز، یک محموله واکسن از کره جنوبی (کواکس) به تعداد ۷۰۰ هزار و ۸۰۰ دز، یک محموله واکسن از روسیه (آسترازنکا) به تعداد ۳۱۵ هزار دز و یک محموله واکسن هندی (بهارات) به تعداد ۱۲۵ هزار دز بوده که تا به امروز به کشور وارد شده است.

به گزارش ایرنا، به گزارش ایرنا، مطابق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا روز گذشته (26 مرداد ماه) در مجموع 20 میلیون و 481 هزار و 265 دز واکسن در ایران تزریق شد که 15 میلیون و 766 هزار و 564 دز اول و چهار میلیون و 714 هزار و 701 دز دوم بوده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها