أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۰۸۶۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
ادعایی عجیب؛
بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، ایران در دو هفته گذشته آلوده‌ترین نقطه دنیا به کرونا بوده است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، همشهری آنلاین در ادعایی عجیب به نقل از سازمان بهداشت جهانی نوشت: بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، ایران در دو هفته گذشته آلوده‌ترین نقطه دنیا به کرونا بوده است. روند صعودی ابتلا به کرونا در هفته‌های اخیر سبب شده است ایران آلوده‌ترین نقطه به کرونا در دنیا معرفی شود. کُند بودن روند واکسیناسیون از یک سو و کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی دیگر دلیل اوج‌گیری کرونا در کشور بوده است.

ایران آلوده‌ترین نقطه دنیا به کرونا معرفی شد

این ادعا در صورتی منتشر می شود که بسیاری از کشورهای جهان نه تنها واکسیناسیون را حتی به اندازه نصف ایران انجام داده اند بلکه از لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی نیز بسیار نسب به کشورمان عقب تر هستند.

ایران آلوده‌ترین نقطه دنیا به کرونا معرفی شد!!

طبق آمار رسمی تا کنون بیش از ۲۴ میلیون دز واکسن کووید- ۱۹ تا امروز وارد کشور شده است  که امیدواریم بر اساس وعده مسئولین این آمار در روزهای آینده به 40 میلیون دوز برسد.

به نظر میرسد دلیل رکورد تعداد  فوتی های اینروزهای کرونا در ایران را به دنبال مسائلی به غیر از واکسیناسیون و یا حتی موارد بهداشتی عنوان کرد. دلایلی که این روزها به صورت غیر رسمی منتشر میشود و تا اثبات این موارد از طرح آن معذوریم.

علی ایحال حامیان دولت قبل با انتشار اخباری از این دست به دنبال فشار افکار عمومی به دولت جدید می‌‌باشند تا بی تدبیری و ناتوانی دولت قبل در کنترل بیماری کرونا و عدم برنامه مشخص در واردات واکسن و عدم پشتیبانی از تولید واکسن داخلی که همگی دست به دست هم داد تا امروز در این وضعیت قرار بگیریم  را به نام دولت جدید تمام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها