يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۰۸۷۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
فاضلی در مخالفت با کلیات کابینه:
نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین مشکل جامعه ما مقابله با بیماری کرونا است و همه اعضای کابینه باید در این جهت فعال باشند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598 به نقل از مهر ، ملک فاضلی در جلسه علنی امروز مجلس در مخالفت با کلیات کابینه پیشنهادی دولت،گفت: جامعه اهل سنت همواره ولایت مداری خود را نشان داده اند اما در کابینه از آنان استفاده نشده و الان انتظار ما این است که در سطوح پایین تر دولت حتما از ظرفیت آنان استفاده شود.

وی بیان کرد: اولین مشکل جامعه ما شیوع بیماری کرونا است و این مسئله فقط مربوط به وزارت بهداشت و درمان نیست و همه کابینه باید در خدمت مقابله با کرونا باشند.

نماینده مردم سراوان در مجلس تصریح کرد: واکسیناسیون شرط اول پیشگیری از بیماری کرونا است و باید بسیار فوری و حداقل با دو دوز برای همه مردم کشور انجام شود و همه وزارتخانه ها باید برنامه های اساسی در این زمینه داشته باشند.

فاضلی بیان کرد: وزرای مختلف باید در خدمت معیشت جامعه باشند و برنامه هایی را جهت بهبود وضعیت اقتصادی کشور داشته باشند و از ابزارهای خود در این زمینه به خوبی استفاده کنند.

وی با اشاره به مشکلات سیستان و بلوچستان، گفت: مسائل سیستان و بلوچستان ملی است و اگر مشکل آب استان خوزستان مورد توجه قرار نگیرد و حل نشود، بسیاری از مردم این استان مجبور به مهاجرت می شوند و لازم است دولت تدبیری برای رفع این مشکل بیندیشد.

نماینده مردم سراوان در مجلس با تأکید بر ضرورت رفع مشکل بیکاری، اظهارداشت: ما باید ساختار اشتغال را اصلاح کنیم و برنامه های جدی برای مقابله با بیکاری داشته باشیم. وضعیت معلمان حتما باید بهبود پیدا کند چرا که بسیاری از آنان مشکلات اساسی به ویژه در زمینه معیشتی دارند و لازم است دولت جدید در این زمینه برنامه ریزی خوبی داشته باشد.

فاضلی گفت: ما باید بیش از گذشته به همسایگان توجه داشته باشیم و از ظرفیت آنان استفاده کنیم و وزرای مختلف باید در این زمینه هم برنامه های اساسی داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها