أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۰۸۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
رییس جمهور در جلسه دفاع از کابینه پیشنهادی درباره برخی حواشی درباره انتخاب گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا: رییس جمهور در جلسه دفاع از کابینه پیشنهادی درباره برخی حواشی درباره انتخاب گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه کرد.

توضیح رئیسی درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

رئسی درباره شایعه نسبت فامیلی باغگلی با نزدیکان وی گفت:

* تلاش شد سراغ خیلی از نیروهایی که در ذهن شما هستند برویم، اما طبیعتا ممکن است هر دعوتی با مسائلی رو به رو شوند. برخی از دوستان مجلسی ترجیح شان مجلس بود مثل آقایان نیکزاد و امیرآبادی. اصلا رابطه سببی، نسبی، خانوادگی، حزبی و گروهی نبود؛ اصلا در روحیه من نیست. پیشنهاد از سمت دلسوزان انجام شده است، اما تحت تاثیر نبودیم.

* نسبت به آقای باغگلی بگویم که در آستان قدس از دانشگاه فردوسی خواستم اساتید برتر را برای ارتباط بین آستان قدس و آموزش معرفی کنند.

* همان اوایل عده ای علیه ایشان شب نامه دادند، بررسی کردیم و دیدیم کارش خوب است. بعد از آنکه از مشهد بیرون آمدم عده ای که مشکل شان تعارض منافع بود مجدد شب نامه دادند. تولیت جدید گروهی را از تهران برای بررسی روابط ایشان فرستادند و کارشان خوب بود. ایشان معلمی مهدکودک مدرسه تا دانشگاه را داشته است.

* شما ممکن است به تجربه اشاره کنید اما اداره چند ساله بخشی با ۷ هزار دانش آموز را می گوییم تجربه. ایشان هم دانش و هم تجربه اش را دارد. ما در گزینه ها بررسی کردیم. نمره داده شد به گزینه‌های پیشنهادی. من هر کسی را هم که خود می شناختم از این کارگروه عبور دادم. علاوه بر شناخت من بررسی شد، به هر حال تصمیم مجلس شورای اسلامی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها