يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۰۹۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
بر اساس اعلام AFC؛
کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) ساعت دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را که سه نماینده ایران در آن حضور دارند، اعلام کرد.

 با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعت دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد. در این مرحله از مسابقات سه نماینده از کشورمان حضور دارند که پرسپولیس، استقلال و تراکتور به ترتیب باید به مصاف استقلال تاجیکستان، الهلال عربستان و النصر عربستان بروند.

طبق برنامه استقلال ایران و الهلال عربستان روز 13 سپتامبر (دوشنبه 22 شهریور) در ورزشگاه الوصل امارات و از ساعت 21:30 به مصاف هم می‌روند. یک روز بعد یعنی 14 سپتامبر (23 شهریور) نیز پرسپولیس ایران در دوشنبه و ورزشگاه جمهوری مرکزی میهمان استقلال تاجیکستان است که این دیدار از ساعت 19:30 برگزار خواهد شد. دیدار تراکتور ایران مقابل النصر عربستان هم که 23 شهریور در ورزشگاه جاسم بن‌حمد دوحه قطر برگزار خواهد شد از ساعت 20:30 آغاز می‌شود.

در زیر برنامه کامل دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مشاهده می‌کنید:

ساعت بازی‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا + عکس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها