أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۰۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
واکسن کرونا از ابتلا به بیماری پیشگیری نمی‌کند اما در صورت ابتلا، به نوع خفیف مبتلا می شویم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، خوان‌زاده با اشاره به ابتلای بسیاری از شهروندان به کرونا پس از تزریق دوز دوم واکسن گفت: مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند؛ استفاده از ماسک حتی از تزریق واکسن نیز مهم‌تر است.

او بی‌اشتهایی را یک علامت ثابت در مبتلایان به کرونا عنوان کرد و افزود: اکثر موارد منجر به بستری، در هفته سوم ابتلا مراجعه می‌کنند بنابراین هر کسی سابقه تماس با فرد مبتلا یا مشکوک به کرونا داشته است و دچار علائم بی‌اشتهایی، تب، ضعف، سرفه، تنگی نفس یا اسهال باشد باید به مراکز بهداشتی یا درمانی مراجعه کند.

عضو هیات مدیره نظام پزشکی آبادان تصریح کرد: در صورتی که بیمار در یک هفته تا ۱۰ روز اول ابتلا به مراکز بهداشتی یا درمانی مراجعه کند، نجات پیدا می‌کند اما اکثر موارد در هفته سوم ابتلا مراجعه می‌کنند و درمان آن‌ها بسیار پرهزینه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها