أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۱۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
سروش رفیعی:
سروش رفیعی، ستاره خلاق سپاهان خبر از تمدید قرارداد احتمالی با این باشگاه داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، عملکرد درخشان سروش رفیعی در فصل گذشته در ترکیب سپاهان باعث شد تیم های مطرح لیگ تقریبا همگی برای خرید این ستاره خلاق اقدام کنند. او اعلام کرد در اوایل پنجره تابستانی مورد توجه گل گهر و امیر قلعه نویی قرار داشته، اما با احترام به سرمربی سابق خود این پیشنهاد را رد کرده است.

اما در ادامه نوبت پیشنهاد استقلال فرا رسید. سروش رفیعی اعلام کرد یکی از ارکان باشگاه استقلال با این بازیکن تماس گرفته و او نیز کمتر از 24 ساعت پاسخ منفی خود را اعلام کرده است. در واقع این بازیکن فاش کرد ابتدا شایعاتی در مورد تمایل استقلال شنیده و در نهایت یکی از اعضای قابل حساب باشگاه برای مذاکره با این بازیکن تماس گرفته است. سروش اذعان داشت در مکالمه اول صحبتی از مسائل مالی نشده و فقط بحث فنی مطرح شده است. سروش رفیعی فردای آن روز بعد از سلام گرم به فرهاد مجیدی مدعی شد با توجه به سابقه حضور در پرسپولیس و البته شرایط خاص بازی کردن در دو تیم بزرگ پایتخت، امکان انتقال به استقلال برایش وجود نداشته است.

من استقلال را رد کردم، پرسپولیس من را!

سروش رفیعی در مورد عدم شادی بعد از گلزنی مقابل استقلال در دیدار تراکتور برابر این تیم و باز کردن دروازه رحمتی در استادیوم آزادی صحبت کرده و مدعی شد قصد ناراحت کردن هواداران استقلال را نداشته و دلیل عدم خوشحالی او نیز همین بوده است. این بازیکن مدعی شد اگر یک بازیکن که با تمام تمرکز در یکی از این دو تیم بزرگ پایتخت بازی نکند، نمی تواند فشار موجود را تحمل کرده و رضایت هواداران جلب کند.

من استقلال را رد کردم، پرسپولیس من را!

اما در ادامه نوبت پاسخ به احتمال انتقال به پرسپولیس فرا رسید. سروش رفیعی به وضوح و علیرغم تمجید از یحیی گل محمدی اعتراف کرد تجربه دو سال قبل کار کردن زیر نظر این سرمربی در پدیده برای طرفین خوشایند نبوده و به همین دلیل اصلا سرمربی پرسپولیس در تابستان امسال برای جذب این بازیکن اقدام نکرده است.

سروش رفیعی مدعی شد سبک بازی مورد علاقه یحیی گل محمدی و استفاده از سیستم خطی مناسب بازی این بازیکن نیست و تجربه کار کردن در پدیده نیز رضایت بخش نبوده است. البته سروش به تمجید از سرمربی موفق پرسپولیس پرداخته و مدعی شد تجربه کار کردن زیر نظر یحیی برایش خوب بوده است. در ادامه رفیعی در مورد رابطه خوب خود با حمید مطهری صحبت کرده و در نهایت تاکید کرد هیچ مذاکره ای برای انتقال به پرسپولیس نداشته است.

او در خصوص روند مذاکره با سپاهان گفت: چیزی که خیلی واضح باید بگویم این است که، من چون امسال با سپاهان بودم از نیم فصل شروع کردیم درباره تمدید قرارداد صحبت کردیم و من خودم هم بابت صحبت کردن مشتاق بودم و آنجا بمانم؛ به دلیل اینکه، می‌دانیم باشگاه سپاهان چطور باشگاهی است و کاملا مشخص است. از نظر من حضور آقای ساکت و آقا محرم آنجا خیلی شرایط مثبتی برای من و همه بچه‌ها به وجود آورده که علاقه مارا بیشتر می‌کند. تا این لحظه که خدمت شما هستم قرارداد رسمی با باشگاه سپاهان امضا نکردیم. درواقع باشگاه سپاهان الان تنها گزینه من در ایران است.

من استقلال را رد کردم، پرسپولیس من را!

رفیعی ادامه داد: آقای نویدکیا این اجازه را به من داده‌اند که در مورد بحث بیرون از ایران هم فکر کنم ولی اصل قضیه این است که من با ایشان مستقیما صحبت کردم؛ با باشگاه هم صحبت کردم و به نتایج خوبی رسیدیم و امیدوارم در یکی دوروز آینده باشگاه، درباره‌ی اینکه به چه نتایجی رسیدیم قطعا خدمت شما و همه می‌گوید ولی حقیقت امر این است که تنها گزینه من در ایران سپاهان است و فکر می‌کنم عقیده من این است که به زودی این اتفاق می‌افتد مگر اینکه شرایط طوری شود که از بیرون پیشنهادی داشته باشم؛ که این هم با اجازه آقای نویدکیا بوده است. به زودی باشگاه وضعیت کاری من را با باشگاه اعلام می‌کند. 

او همچنین در خصوص ذهنیت قبلی خود مبنی بر نخوردن سبک بازی او به سیستم گل‌محمدی گفت: من یک تایم نیم فصلی را در باشگاه شهر خودرو خدمت ایشان بودم. خیلی خوب همه چیز پیش می‌رفت. متاسفانه من یکی دوتا مصدومیت بد داشتم. شکستگی و ترک خوردگی استخوان ترقوه و کشیدگی عضله داشتم و برایم بد شد ولی در کل وقت‌هایی که بودم بازی کردم. انتهای تقریبا نیم فصل، خیلی واضح و شفاف و با صداقت با آقای گل محمدی صحبت کردم و بیشتر به خاطر سیستمی که ایشان بازی می‌کنند و بحث 2-4-4 خطی، نظرشان این بود که من نمی توانم خیلی به ایشان کمک کنم و شرایط تیمی هم نمی‌تواند به من کمک کند. بعد از آن من درباره‌ی بحث فنی با ایشان صحبت نکردم، این ذهنیتی است که من از قبل داشتم. البته شرایط الان خودم خیلی بهتر از قبل است و خیلی بهتر از دوسال پیش است که درکنار ایشان بودم ولی با این حال ذهنیت من همان است. چون پیشنهادی از طرف باشگاه پرسپولیس نیامده و ایشان هم نفر اول تیم درباره‌ی انتخاب بازیکن است.

من استقلال را رد کردم، پرسپولیس من را!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها