أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۱۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
نرم افزار موبایلی مفاتیح نفیس همان کلیات مفاتیح الجنان به همراه ترجمه فارسی است که جهت استفاده راحت کاربران تولید گردیده است.

به گزارش پایگاه 598، روابط عمومی سازمان فضای مجازی سراج، نرم‌افزار مفاتیح نفیس که به همت مرکز بازی و نرم افزار سازمان فضای مجازی سراج تولید و منتشر شده، دارای قابلیت‌هایی همچون متن سوره های منتخب قرآن کریم به همراه ترجمه، گرافیک جذاب به همراه تذهیب، جستجو در متن عربی و فارسی و ... است.

این نرم افزار که از فهرست شخصی نیز پشتیبانی می‌کند دارای دعاهای منتخبی است که سوگواران حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) می‌توانند به راحتی از آن بهره گیرند. برخی از این ادعیه و زیارت که متناسب به ماه محرم است زیارت عاشورا، دعای توسل، زیارت ناحیه مقدسه و ... است که دسترسی را برای کاربران راحت‌تر کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دانلود نرم‌افزار مفاتیح نفیس به این لینک مراجعه نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها