أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۱۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
عضو شورای شهر تهران توضیحاتی درباره وضعیت کرونا در پایتخت، سرانجام حکم زاکانی، احتمال بازگشت پست قائم‌مقامی، تعیین و تکلیف کمیسیون‌های شورای شهر تهران، مهمترین اولویت مدیریت شهری، تصمیم درباره دستیار مدیران در شهرداری ارائه داد.

به گزارش پایگاه 598، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران با خبرگزاری فارس گفتگو کرده است که بخش هایی از ان را در ادامه خواهید خواند:

ابلاغ حکم علیرضا زاکانی از سوی وزارت کشور اندکی طولانی شده و اعضای شورا هم روز گذشته نقدهایی در این زمینه داشتند نظر شما در این زمینه چیست؟
انتظار از وزارت کشور این بوده که حکم شهردار جدید تهران توسط مسؤولین این وزارتخانه حتی در آخرین ساعات فعالیت‌شان مورد پیگیری قرار گیرد و دوستان به وظیفه قانونی خود عمل کنند و به سرعت این مسأله دنبال شود ولی متأسفانه تعلل در صدور حکم صورت گرفت ما هم از این قضیه ناراحت هستیم به هر حال اعضای شورا در زمان مناسب و با بررسی ابعاد مختلف به وظیفه قانونی خود در انتخاب شهردار عمل کرد ولی اکنون در ابلاغ حکم توسط وزارت کشور تعلل شده است.

البته علیرضا جاوید مسؤولیت سرپرستی شهرداری تهران را برعهده دارد و اقدامات با هماهنگی شورای ششم و علیرضا زاکانی در حال انجام است. البته باید هر چه سریع‌تر سکان هدایت شهر به شهردار جدید واگذار شود، تیم مدیریتی جدید مستقر شود و امیدواریم با هماهنگی‌های انجام گرفته و تعیین تکلیف وزیر جدید کشور به زودی نتیجه حاصل شود و شاهد رفع مشکلات در پایتخت باشیم. این دغدغه جدی ما است و باید مورد توجه باشد. 

به نظر شما آغاز فعالیت علیرضا زاکانی در شهرداری تهران چه زمانی است؟
احتمالا با فعالیت وزیر جدید کشور به گمانم آغاز فعالیت علیرضا زاکانی از پایان هفته آینده انجام گیرد. 

انتصابات جدید به زودی در شهرداری تهران کلید می‌خورد نظر شما در مورد این موضوع چیست و آیا مدیران در شهرداری از بیرون یا درون شهرداری به کارگیری می‌شوند؟
علیرضا زاکانی در برنامه‌های خود برای اعضای شورا اعلام کرد اولویت بکارگیری نیروها از مجموعه شهرداری را دارد در صحن شورا هم اعلام کردیم استفاده از سرمایه‌های انسانی درون شهرداری ضرروت دارد و برای حل هر چه بهتر مشکلات شهر و حفظ منافع شهر و شهروندان این موضوع حائز اهمیت است که از نیروهای کارآمد شهرداری در انتصابات بهره‌مند شویم.

انتصاب زنان و جوانان در مدیریت شهری جدید چقدر حائز اهمیت است؟
ببینید ملاک ما حفظ منافع شهر و مردم است ولی حتماً بین بانوان و جوانان ظرفیت‌های بالای مدیریتی وجود دارد و ان‌شاءالله شهرداری تهران هم به این مسأله توجه دارد و شاهد انتصاب این افراد در شهرداری تهران در پست‌های مدیریتی خواهیم بود. 

شنیده‌ها حکایت از بازگشت پست قائم‌مقامی به شهرداری تهران دارد چقدر این قضیه جدی است و نظر شما در این زمینه چیست؟
من شخصا ضرورتی در بازگشت پست قائم‌مقامی به شهرداری نمی‌بینم ولی باید برنامه‌ها پیش رود تا ببینیم سرانجام کارها چه خواهد شد. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها