أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۱۸۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
مدیربرنامه رونالدو برای مذاکره با یوونتوس وارد تورین شد؛
چند منبع خبری ایتالیایی از سفر مدیربرنامه‌های کریستیانو رونالدو به تورین و احتمال آغاز مذاکرات میان او و یوونتوس برای فسخ قرارداد ستاره پرتغالی خبر دادند.

رونالدو در راه سیتی یا پاریس؟به گزارش پایگاه 598، روزنامه گاتزتا دلواسپورت و سایت کالچو مرکاتو و چند رسانه ایتالیایی دیگر اعلام کردند که ژرژ مندز روز گذشته (چهارشنبه) با پروازی اختصاصی وارد فرودگاه کاسله شهر تورین شده است و مستقیماً به منزل رونالدو رفته است.

در روزهای اخیر با وجود تأکید ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس بر ماندن این بازیکن در بیانکونری، شایعات فراوانی درباره جدایی او شکل گرفته است به خصوص پس از نیمکت نشین شدنش در اولین بازی فصل بانوی پیر مقابل اودینزه.

یکی از این شایعات حاکی از تمایل رونالد به پیوستن به منچسترسیتی است که حالا به کلی از خرید هری کین قطع امید کرده (کین دیروز اعلام کرد که در تاتنهام می‌ماند). سیتی اما حاضر به پرداخت پول برای خرید بازیکن 36 ساله یووه که آخرین فصل قراردادش را سپری می‌کند نیست و به همین دلیل باید انتظار معاوضه بازیکن میان دو تیم را داشت. مسئله اصلی اما حقوق رونالدو است که در حال حاضر 30 میلیون یورو در سال از یووه می‌گیرد و باید دید که آیا سیتی نیز حاضر به پرداخت چنین رقمی هست یا اینکه رونالدو با کاهش حقوقش موافقت می‌کند.

رونالدو در راه سیتی؟

دی مارزیو خبرنگار ایتالیایی نیز مدعی شد که تیم گواردیولا پیشنهاد عقد قرارداد دو ساله را به کریس با حقوق ۱۵ میلیون یورویی را داده است.

در حالی که یک سال از قرارداد کریس با یووه باقی مانده، منچسترسیتی نمی خواهد بابت این انتقال مبلغی را به یوونتوس بدهد و انتظار می رود میان رونالدو و سیلوا یا ژسوس معاوضع صورت گیرد.

رونالدو در راه سیتی یا پاریس؟

در همین حال از پاری‌سن‌ژرمن هم به عنوان دیگر مقصد احتمالی رونالدو یاد می‌شود به ویژه که این تیم در شرف قطع همکاری با کیلیان امباپه است، بازیکنی که رئال مادرید اولین پیشنهاد رسمی‌اش برای خرید او را داده و البته رد شده است. هرچند گفته می‌شود که PSG به خرید روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ راغب‌تر است.

رونالدو در راه سیتی یا پاریس؟

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها