أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۲۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۲۶۰۳۴ مبتلای جدید به کرونا شناسایی شدند و متاسفانه ۶۱۴ بیمار جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، تا کنون ۱۸ میلیون و ۴۵ هزار و ۸۸ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۷ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۴۱۴ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۲۵ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۵۰۲ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

از دیروز تا امروز ۶ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۶ هزار و ۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۸۹۵ هزار و ۴۴۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۱۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۵ هزار و ۹۰۱ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۴ میلیون ۱۱۷ هزار و ۹۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۷ هزار و ۸۴۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۸ میلیون و ۵۵۶ هزار و ۹۱۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۰۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهر در وضعیت نارنجی و ۳۲ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها