أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۳۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
فیشرها در طراحی صفحات جعلی سامانه بانکداری اینترنتی سازوکاری طراحی کرده اند که قربانی به محض کلیک بر روی لینک جعلی با تلفن همراه خود و قبل از ورود نام کاربری و رمز عبور؛ با پیغام نیاز به دسترسی به برخی اطلاعات گوشی(همانند برخی اپلیکیشن ها) مواجه خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، فیشرها در طراحی صفحات جعلی سامانه بانکداری اینترنتی سازوکاری طراحی کرده اند که قربانی به محض کلیک بر روی لینک جعلی با تلفن همراه خود و قبل از ورود نام کاربری و رمز عبور؛ با پیغام نیاز به دسترسی به برخی اطلاعات گوشی(همانند برخی اپلیکیشن ها) مواجه خواهد شد.

به محض تایید این دسترسی توسط کاربر، فیشر با خوانش پیامک‌های ارسالی به صندوق پیامک تلفن‌همراه؛ به یکبار رمزهای قربانی دست یافته و اقدام به فیشینگ می کند

برخی قربانیان با نصب اپلیکیشن های غیراصیل که در ظاهر با پوشش ارائه خدماتی مانند پیام رسان بدون فیلتر، دوست یابی، همسریابی و .. تولید شده اما در حقیقت یک بدافزار با قابلیت دستیابی به محتوای تلفن همراه (به ویژه پیامک ها) است، در تله فیشینگ گرفتار می‌شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها