أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۳۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
انتظار هم این است نهادهای نظارتی اجازه دهند نیروهای مختلف در انتخابات حضور داشته باشند. به نظر من اصلاح‌طلبان با چنین شرایطی باز هم می‌توانند منشأ اثر باشند، به شرط آنکه خود نیز به یک ثبات تشکیلاتی برسند.

به گزارش پایگاه 598، «جلال جلالی زاده»، چهره سیاسی اصلاح طلب گفته است: «نزدیک‌ترین انتخابات، انتخابات مجلس در سال 1402 است. به نظر من مردم دیگر چنین مجلسی که اکنون شاهدش هستیم را تحمل نمی‌کنند و پای صندوق می‌آیند تا نمایندگان واقعی خود را انتخاب کنند. انتظار هم این است نهادهای نظارتی اجازه دهند نیروهای مختلف در انتخابات حضور داشته باشند. به نظر من اصلاح‌طلبان با چنین شرایطی باز هم می‌توانند منشأ اثر باشند، به شرط آنکه خود نیز به یک ثبات تشکیلاتی برسند».

البته مردم هم در انتخابات مجلس و هم در انتخابات ریاست جمهوری به پای صندوق آمدند. بخش مهمی از گروهی هم که پای صندوق نیامدند به دلیل سرخوردگی از عملکرد اصلاح طلبان در مجلس گذشته و دولت روحانی حاضر به آمدن پای صندوق نشدند. احتمالا کارآمدی دولت سیزدهم و عملکرد خوب مجلس یازدهم که اصلاح طلبان بنای جدی بر تخریب هر دو دارند، باعث حضور بیشتر مردم و رای بیشتر به گزینه‌های مخالف اصلاح طلبان در انتخابات‌های پیش رو خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها