أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۳۶۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
کنفدراسیون فوتبال آسیا به کادر فنی ۱۲ تیم راه یافته به مرحله پایانی انتخابی جام جهانی هشدار داد که هر گونه فیلم برداری از جریان بازی تنها باید با موافقت ناظر بازی باشد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، تا آغاز مرحله پایانی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا تنها ۳ روز دیگر باقی مانده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به کادر فنی ۱۲ تیم راه یافته به این مرحله هشدار دارد که از هر گونه فیلم برداری و عکس برداری با دوربین های شخصی از سکوها خودداری کنند.

در بیانیه AFC آمده است که به هیچ فردی از کادر فنی اجازه داده نمی شود که با دوربین ها و موبایل های شخصی از سکوها فیلم برداری کند و عکس بگیرد مگر اینکه قبل از بازی با ناظر هماهنگی کرده باشد.

در ادامه این بیانیه آمده است که حتی باوجود موافقت ناظر هم بعد از بازی نوع دوربین  و محتوای آن هم توسط ناظر چک خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها