يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۳۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
رییس جدید سازمان انرژی اتمی گفت: ما در راستای رفع موانع بر سر راه پیشرفت کشور و برداشتن تله‌هایی که بیگانگان به بهانه‌های هسته ای ایجاد کردند، حرکت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، محمد اسلامی، رییس جدید سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: سازمان انرژی اتمی یکی از بخش های بسیار استراتژیک کشور است و تاثیر مهمی برای قدرت سازی ملی دارد. مردم برای اینکه قله های رفیع پیشرفت را تسخیر کنند، بیش از پیش به فعالیت سازمان های تاثیرگذار که محرک توسعه در بخش علم و فناروری هستند، مثل سازمان انرژی اتمی نیاز دارند.

وی ادامه داد: ما با راهبرد توسعه، تعالی و تحول گرایی در راستای رفع موانعی که بر سر راه پیشرفت کشور است و برداشتن تله هایی که بیگانگان بر سر راه پیشرفت کشور به بهانه های هسته ای ایجاد کردند حرکت می کنیم. به یاری خداوند و تلاش بی وقفه دانشمندان ارزشمند و جوانانی که در سازمان انرژی اتمی شاغل هستند می توانیم این اهداف را محقق کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها