يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۳۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، از کاهش ۷ درصدی فوتی های کرونا در تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، علیرضا زالی، روز دوشنبه هشتم شهریور ۱۴۰۰ در حاشیه افتتاح مرکز تجمعی واکسیناسیون وزارت دفاع، گفت: با افتتاح این مرکز کمک بزرگی در امر واکسیناسیون انجام خواهد شد.

وی افزود: این صد و بیستمین مرکز تجمعی واکسیناسیون است که در شهر تهران افتتاح می‌شود.

زالی با عنوان این مطلب که تا کنون در تهران چهار میلیون و ۶۵۰ هزار دوز واکسن تزریق شده است، گفت: ظرفیت واکسیناسیون شهر تهران در حال حاضر روزانه ۱۳۰ هزار دوز است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اعلام اینکه آمارها نشان می‌دهد روند ابتلاء و فوتی‌ها نسبت به هفته گذشته کاهش داشته است، ادامه داد: بر اساس این آمار فوتی‌ها نسبت به هفته قبل ۷ درصد و بیماران آی سی یو ۳ درصد و بستری در بخش‌های عادی ۲ درصد کاهش داشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها