أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۳۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران نسبت به برخی از هدایای نامتعارف در مراسم تودیع برخی از مدیران شهری انتقاد کرد و گفت: قطعاً شورا نسبت به این موضوع حساسیت دارد و باید پول‌های اینچنینی به بیت‌المال برگردد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، پرویز سروری نایب‌رئیس شورای شهر تهران با اشاره به صحبت انجام شده فیمابین مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با وحیدی وزیر کشور اظهار کرد: با صحبت‌های انجام شده وزیر کشور قول دادند که هر چه سریع‌تر حکم آقای زاکانی شهردار جدید تهران را امضا کنند.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه مدیر شهری باید فعالیت‌های خود را در دوره جدید آغاز کند به همین دلیل امضا و صدور حکم زاکانی مورد نیاز است.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران همچنین انتقاد از هزینه‌های هنگفت و ریخت و پاش‌هایی که این روزها در ارتباط با برخی از مراکز تودیع و معارفه مدیران شهری انجام می شود انتقاد کرد و گفت: اکنون شنیده شده هدیه 100 میلیونی به یکی از مدیران شهری در مراسم تودیع اهدا شده است که اگر هزینه اینگونه هدایا از بیت‌المال است که بسیار متأسفیم و قطعاً شورا نسبت به این موضوع حساسیت دارد و باید اینچنین پول‌هایی برگردد.

وی گفت: اگر این بذل و بخش‌ها شخصی است موضوع چیز دیگری است اما در هر صورت شورا نسبت به بذل و بخشش بیت‌المال حساسیت خود را دارد و با افرادی که در این زمینه اقدام کنند برخورد خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها