يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۴۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۰۹ شهريور ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه 598، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی طی توییتی نوشت: در بازدیدِ سرزده‌ای که از ایستگاه راه آهن تهران داشتم بیشتر از قبل به نجابتِ مردم عزیز ایران پِی‌بردم.

 این کم توقعی باعث شده تا برخی مسئولین به حداقل های خدمت بسنده کنند. بی شک اولین شرط همکاریِ با بنده اعتقاد به این موضوع است که مردم ایران شایسته بهترین ها هستند.

اولین شرط همکاری با رستم قاسمی چیست؟

 

 
 
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها