يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۴۴۱
زمان انتشار: ۰۹:۱۲     ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
پارالمپیک توکیو|
پرتابگر کشورمان موفق شد یک مدال طلای دیگر برای کاروان پارالمپیک کسب کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، مسابقات دوومیدانی بازی‌های پارالمپیک توکیو از ساعت 9:30 امروز (چهارشنبه – به وقت محلی) با رقابت ورزشکاران در پرتاب نیزه کلاس F34 دنبال شد. 

نماینده کشورمان در این رقابت سعید افروز بود که با پرتابی به میزان 40.05 متر به مدال طلا دست یافت. 

او که در این مسابقه رقبایی از چین (2 نفر)، مراکش، فرانسه، کلمبیا (2 نفر)، پاپوا گینه، تونس و عراق را پیش رو داشت، در همان پرتاپ اول از همه پیشی گرفت و نیزه را 39.48 متر پرتاب کرد. او در پرتاب دوم حدنصاب 39.40 متر را برجای گذاشت و با پرتابی به اندازه 40.05 متر به استقبال پرتاب چهارم رفت. افروز در پرتاب چهارم نیز رکورد 39.67 متر را به ثبت رساند و از انجام پرتاب‌های پنجم و ششم خودداری کرد.

پرتاب سوم افروز نه تنها او را به مدال طلا رساند، بلکه وی را رکوردار جدید پرتاب نیزه پارادوومیدانی در کلاس F34 در سطح جهان و پارالمپیک کرد.

افروز در حالی موفق به کسب مدال طلا شد که دو ورزشکار از کلمبیا به ترتیب به مدالهای نقره و برنز دست یافتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها