يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۴۴۳
زمان انتشار: ۰۹:۲۱     ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
یک تیم تروریستی ضدانقلاب در درگیری با نیروهای سپاه بیت‌المقدس در شهرستان مرزی سروآباد متلاشی شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط‌ عمومی سپاه بیت‌المقدس کردستان، بر اساس گزارش‌های منتشره روز پنجشنبه گذشته پاسداران سپاه بیت‌المقدس کردستان در منطقه سروآباد با یک تیم از عناصر گروهک‌های ضدانقلاب درگیر شدند.

در این درگیری تعدادی از نیروهای ضدانقلاب به هلاکت رسیده و مجروح شدند و مقدار قابل‌توجهی تجهیزات و مهمات از  آنان نیز توسط رزمندگان سپاه سروآباد کشف و ضبط شد.

این تیم تروریستی به قصد خرابکاری از مرز اقلیم کردستان عراق وارد خاک ایران شده بودند و در کمین نیروهای سپاه کردستان گرفتار شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها