أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۴۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
واکسیناسیون کارمندان بانک ایران زمین که در نوبت های گذشته موفق به تزریق نشده بودند عصر روز گذشته در محل باغ موزه دفاع مقدس انجام شد.

به گزارش پایگاه 598، این مراسم عصر روز گذشته واکسیناسیون پرسنل بانک ایران زمین با حضور مجید رضی زاده معاون مالی و پشتیبانی و سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی و مهدی اسماعیلی بصیر رییس اداره دبیرخانه هیئت مدیره بانک ایران زمین در مرکز تجمیعی واکسن کرونا در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

رضی زاده در این مراسم با بیان این موضوع که سلامت همکاران ما در بانک ایران زمین از اولویت های تعیین شده است، بیان کرد: به همکاران خوبم توصیه می کنم همچنان با رعایت پروتکل های بهداشتی از سلامتی خود و خانواده هایشان محافظت نمایند.

در این مراسم استاد ضمن اعلام رضایت از اجرای طرح واکسیناسیون پرسنل نظام بانکی کشور گفت : در حال حاضر کلیه پرسنل بانک ایران زمین دوز اول واکسن را تزریق کرده و به تدریج در هفته های آینده همکاران واکسینه کامل می شوند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها