أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۴۷۰
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
توسط خانه مطبوعات استان قم؛
با همکاری خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، هر هفته تا اطلاع ثانوی از بهترین تولیدات رسانه‌ای از محتوای جلسات این شورا و همچنین تولیدات مرتبط با موضوع کرونا در قالب جشنواره هفتگی «ماسک» تقدیر ویژه‌ای به عمل آید.

جشنواره هفتگی «ماسک» برگزار می شودبه گزارش پایگاه 598، براساس مصوبه پنجاه و چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان قم و به منظور ایجاد تنوع و افزایش مشارکت رسانه‌ها در انتشار اخبار این شورا، مقرر گردید با همکاری خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، هر هفته تا اطلاع ثانوی از بهترین تولیدات رسانه‌ای از محتوای جلسات این شورا و همچنین تولیدات مرتبط با موضوع کرونا در قالب جشنواره هفتگی «ماسک» تقدیر ویژه‌ای به عمل آید.

 موضوعات جشنواره:

- پوشش اخبار و رویدادها و تصمیمات جلسات شورای اطلاع رسانی

- تشویق مردم به واکسیناسیون

- قدردانی از زحمات و خدمات کادر درمان

- ارائه هشدارهای لازم به مردم برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا

- ارائه اطلاعات دقیق و علمی و نگاه واقع بینانه نسبت به بیماری کرونا

- روایت فعالیت گروه های جهادی در کنار کادر درمان

* شرایط شرکت در جشنواره هفتگی؛

* علاقمندان به شرکت در این جشنواره هر هفته باید تولیدات منتشر شده خود را از روز دوشنبه تا شنبه به دبیرخانه جشنواره از طریق شماره 09924709550 ارسال کنند.

* محدودیتی در قالب های ارسالی به دبیرخانه جشنواره وجود ندارد و هر کدام از قالب های تولیدات محتوایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

* آثار ارسال شده باید مرتبط با استان قم و حتما در یکی از رسانه های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده باشد

* آثار ارسالی در روز یکشنبه هر هفته مورد بررسی قرار گرفته و خبرنگار برتر هفته پس از انتخاب، در جلسه روز دوشنبه شورای اطلاع رسانی استان قم تقدیر می شود.

* جوایز:

هر هفته پس از بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره به یک نفر از خبرنگاران که بتواند از نظر کمی و کیفی حائز رتبه برتر شود، هدیه نقدی 5 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

جشنواره هفتگی «ماسک» برگزار می شود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها