أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۴۷۴
زمان انتشار: ۰۹:۰۷     ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
به «شهریار» تبریک می‌گویم؛
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی با به ثمر رساندن دو گل مقابل ایرلند به تعداد 111 گل ملی رسید و از تعداد گل های ملی علی دایی که 109 تا بود، عبور کرد و به تنهایی آقای گل تاریخ فوتبال ملی شد.

پیام ویژه رونالدو پس از شکستن رکورد دایی + فیلم و عکسبه گزارش پایگاه 598، رونالدو پس از این رکوردشکنی، با انتشار یک ویدیو در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام که شامل برخی از گل های ملی و جملات خودش بود، نوشت:" نمی‌توانم احساس خود را با کلمات بیان کنم. من با یک احساس غافلگیر کننده، هیجان زده هستم! زنده باد پرتغال. از بین رکورد هایی که در طول دوران حرفه‌ایم شکسته‌ام، این رکورد برایم بسیار خاص است و در بخشی از دستاورد هایم قرار می‌گیرد که واقعا باعث افتخار من است.

 

اول از همه، هر بار که من نماینده کشورم هستم یک لحظه خاص است، چون می دانم که من از پرتغال دفاع می کنم و به جهان نشان می دهم که مردم پرتغال از چه چیزی ساخته شده اند. دوما، رقابت‌های ملی همیشه در رشد من تأثیر زیادی داشته است، اسطوره‌هایم را دیده‌ام که در تمام تابستان های دیگر در یورو و جام های جهانی برای پرچم و تیم خود بازی می کردند. اما بالاخره و مهم‌تر از همه، به ثمر رساندن 111 گل برای پرتغال است چرا که این به معنای 111 لحظه مانند لحظاتی است که امروز در آلگاروه تجربه کردیم ، لحظاتی از اتحاد جهانی و شادی برای میلیون ها میلیون شهروند پرتغالی در سراسر جهان. برای آنها ، هر فداکاری ارزشش را دارد.

پیام ویژه رونالدو پس از شکستن رکورد دایی + فیلم و عکس

یکی دیگر از دلایلی که من از این دستاورد به این اندازه یاد و قدردانی می کنم این است که علی دایی استانداردها را در چنین سطح بالایی قرار داده است ، به طوری که حتی در برخی مواقع من فکر کردم که ممکن است هرگز به او نرسم. به "شهریار" تبریک می گویم که این مدت طولانی این رکورد را در اختیار داشت و از این که همیشه در هر بار گلزنی و نزدیک شدن به رکورد ویژه برای من احترام زیادی قائل بودید، متشکرم.

پیام ویژه رونالدو پس از شکستن رکورد دایی + فیلم و عکس

ممنون پرتغال. از همه هم تیمی ها و حریفانم تشکر می کنم که این سفر و مسیر را فراموش نشدنی کردند. بگذارید در سال‌های آینده به ملاقات خود درون زمین ادامه دهیم! هنوز شمارش را به پایان نمی‌رسانم!"

پیام ویژه رونالدو پس از شکستن رکورد دایی + فیلم و عکس

پیام ویژه رونالدو پس از شکستن رکورد دایی + فیلم و عکس

پیام ویژه رونالدو پس از شکستن رکورد دایی + فیلم و عکس

تفکیک تمام گل های ملی رونالدو را مشاهده مینمایید:

پیام ویژه رونالدو پس از شکستن رکورد دایی + فیلم و عکس

 

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها