امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۹۱۴۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اولین سفر استانی خود به قم، با مراجع عظام دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش پایگاه 598، طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت‌الله عبدالملکی در اولین سفر استانی خود به قم سفر کرد و با مراجع عظام دیدار و گفت‌و‌گو کرد. حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت‌الله‌العظمی سیستانی صبح امروز در این دیدار سخنانی اظهار داشت: توجه به کودکان و تولید محتوی مناسب برای آن‌ها یکی از اهدافی بوده است که بنده دنبال کرده‌ام.

وی ادامه داد: برای این مهم شبکه ماهواره‌ای «هدهد» به زبان‌های مختلف را راه‌اندازی کردم به‌هرحال کودکان، آیندگان این کشور هستند و باید برای آن‌ها برنامه‌های مناسبی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شهرستانی خاطرنشان کرد: هم اکنون شبکه‌های ماهواره‌ای برنامه‌های مختلفی را پخش می‌کنند که نیاز است در این زمینه چاره‌اندیشی شود و با تولید برنامه‌های مناسب از تأثیر این شبکه‌ها بر روی کودکان جلوگیری کرد.

وی بیان کرد: برای مقابله با این شبکه‌های مختلف باید برنامه‌های مناسبی تهیه و پخش شود که شبکه هدهد با تولید و پخش برنامه‌های گوناگون در این زمینه اقدامات خوبی را انجام داده است.

نماینده آیت‌الله سیستانی در قم توجه به نخبگان را مهم برشمرد و گفت: نیاز است که در علوم مختلف به نخبگان و جوانان اعتماد کرد تا بتوانیم در زمینه‌های مختلف به پیشرفت و توسعه برسیم.

وی توجه به صادرات را مهم برشمرد و گفت: در صادرات باید به بسته بندی و کیفیت محصولات توجه کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین شهرستانی توجه به بازار کشور عراق را نیز مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران می‌تواند با برنامه ریزی مناسب صادرات خوبی به این کشور داشته باشد.

 در پایان این دیدار مراسم مرثیه خوانی با حضور مداح اهل بیت برگزار شد.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مراجع عظام قم دیدار کرد
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها