أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۱۴۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
تبم فوتبال استقلال در فصل نقل‌وانتقالات، تغییرات زیادی را در ترکیب خود داشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، تیم فوتبال استقلال در فصل نقل‌وانتقالات دچار تغییرات زیادی شد. تا به امروز آبی‌پوشان پایتخت امیرحسین حسین‌زاده، امین قاسمی‌نژاد، جعفر سلمانی، زبیر نیک‌نفس، سید ابوالفضل جلالی، عارف آقاسی، علیرضا رضایی و محمدرضا آزادی را به خدمت گرفته است و گفته می‌شود با لوسیانو پریرا هم توافق نهایی شده است. از طرف دیگر مهدی قایدی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، هرویه میلیچ و محمد نادری به صورت قطعی از استقلال جدا شده‌اند.

با نگاهی به لیست بازیکنان جدید و همینطور بازیکنانی که از استقلال جدا شده‌اند ۳ اشتباه بزرگ فرهاد مجیدی در فصل نقل و انتقالات را می‌توان دید؛ ۳ اشتباهی که برای این مربی بسیار گران تمام خواهد شد.

۳ بازیکن استقلال که ستاره‌های این تیم بودند از جمع آبی‌پوشان جدا شدند. مهدی قایدی، مسعود ریگی، محمد نادری در فصل گذشته جزو بهترین‌های استقلال بودند. شاید امکان حفظ قایدی و نادری نبود؛ اما می‌شد ریگی را که مشخص نیست مجیدی چگونه می‌خواهد جای خالی او را پر کند حفظ کرد.

اشتباه دیگر مجیدی را می‌توان در عقد قرارداد با امین قاسمی‌نژاد دانست. این بازیکن در شرایطی به استقلال آمد که ۳۴ سال سن دارد و کمتر از ۲ ماه دیگر ۳۵ ساله می‌شود. اگر قاسمی‌نژاد نتواند در اولین سال حضورش در این تیم عملکرد خوبی داشته باشد در سال آینده و زمانی که ۳۶ ساله خواهد بود قطعا نمی‌تواند کمکی به استقلال کند.

لوسیانو پریرا یا همان شیمبا هم دیگر بازیکن مسنی است که مجیدی تقاضای جذب او را کرده است. طبق اعلام ملکیان کار جذب پریرا تا حدود زیادی انجام شده است. جالب اینکه شیمبا هم سن و سال بالایی دارد و او یک ماه دیگر ۳۸ ساله می‌شود.

اشتباه دیگر مجیدی، تغییرات زیادی است که او در آستانه بازی استقلال مقابل الهلال انجام داد. درست است که بازیکنانی همچون داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی در استقلال مشکلات حاشیه‌ای داشتند؛ اما استقلال در نبود آنها باید با بازیکنانی به مصاف الهلال برود که هیچ شناخت و هماهنگی نسبت به یکدیگر ندارند.

با توجه به این اوضاع هواداران استقلال امیدوارند حداقل شکست سنگینی را مقابل تیم قدرتمند الاهلال که نسبت به سال‌های گذشته ستاره‌های مطرح‌تری را هم جذب کرده متحمل نشوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها