يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۵۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
بر اثر سقوط یک دستگاه مینی‌بوس به دره در جاده کامیاران به پالنگان ۱۴ نفر کشته شدند.

به گزارش پایگاه 598، رضا پیرا، مدیر اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفت‌وگو با فارس در سنندج اظهار کرد: بر اثر سقوط یک دستگاه مینی‌بوس به دره در جاده کامیاران به پالنگان ۱۴ نفر کشته شدند.

به گفته وی، در این حادثه 8 نفر هم زخمی شدند.

وی افزود: این مینی‌بوس از مریوان به سمت پالنگان حرکت کرده بود که در سرازیری گردنه «تفین» به پالنگان بر اثر عدم توانایی کنترل راننده به دره سقوط کرده است.

وی اضافه کرد: یکی از مصدومان بدحال این حادثه با استفاده از بالگرد به بیمارستان کوثر سنندج اعزام شده و اتوبوس آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای مداوا و انتقال سایر مصدومان به محل حادثه اعزام شده است.

رئیس پلیس راه کردستان در تماس تلفنی به خبرنگار فارس اعلام کرد، برای بررسی دقیق حادثه در مسیر قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها