أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۱۵۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی منتشر کرد:
انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی و موسسه رهیافتگان به مناسبت شهادت امام سجاد علیه السلام مجموعه تصویرسازی رساله حقوقی امام سجاد را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)، این مجموعه که شامل ۲۸ تصویر از ۳۸ دستور امام صادق علیه السلام است قرار بود بصورت رسمی در و با حضور فرهیختگان رونمایی شود ( +) اما شرایط کرونایی باعث شد تا در سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام موسسه رهیافتگان تصمیم به انتشار عمومی این مجموعه در دو بخش نماید. امید است این مجموعه که قابل انتشار به زبانهای مختلف و نیز در قالبهای گوناگون در فضاهای مختلف مجازی و حقیقی است در معرفی امام العارفین حضرت سجاد که میراث مکتوبشان از افتخارات شیعه و اسلام است به جوانان و جامعه مثمر ثمر واقع شود. همچنین انجمن شهید ادواردو آنیلی و موسسه رهیافتگان از کمک خیرین و فعالین فرهنگی برای تولید مجموعه های دیگر در این زمینه استقبال می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها