أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۶۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
در رنکینگ تازه فوتبال دیتا بیس پرسپولیس در جایگاه هشتاد و دوم قرار دارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش 3، در رنکینگ تازه فوتبال دیتا بیس پرسپولیس در جایگاه هشتاد و دوم قرار دارد.

تیم پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر هیچ مسابقه‌ رسمی نداشته و حالا دیدار با استقلال تاجیکستان مسابقه‌ای مهم برای سرخپوشان خواهد بود. چرا که از یک سو ادامه کار در لیگ قهرمانان منوط به این بازی خواهد بود و از سوی دیگر در وب‌سایت‌های ارائه آمار احتمالا قرمزها با برد در این بازی به جایگاهی بهتر از رتبه هشتاد و دوم خواهند رسید.
قرمز ها که بهترین تیم منطقه غرب و دومین تیم برتر آسیا محسوب می‌شوند، باتوجه به اختلاف نسبتا زیاد با کاوازاکی فرونتاله برای صدرنشینی در آسیا، باید یک فصل درخشان دیگر را هم سپری کنند.
پرسپولیس فقط کاوازاکی فرونتاله را بالاتر از خود می‌بیند.
دومین تیم برتر ایران، استقلال است که توانسته جایگاه نهمی خود را حفظ کند. آبی‌پوشان اختلاف چندانی با پاختاکور ندارند و اگر موفق به شکست الهلال شوند، یک رتبه دیگر بالا خواهند آمد.
استقلال در بین ۲۰۰ تیم برتر جهان حضور دارد.
آبی پوشان پایتخت در جایگاه نهم آسیا هستند.
در رنکینگ جهانی استقلال جایگاه ۱۹۳ را دارد و از می‌داد کازابلانکا بالاتر است. صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا احتمالا تاثیر خود را در رنکینگ جهانی هم خواهد گذاشت.
دیگر تیم‌های فوتبال ایران هنوز توانسته‌اند در بین ۲۰۰ تیم برتر جهان باشند.
سپاهان به عنوان تیم ۲۴۶ جهان، سومین تیم برتر ایران محسوب می‌شود.
تیم فوتبال تراکتور در رتبه ۴۲۹ جهانی قرار گرفته است.
تیم فولاد خوزستان در رتبه ۵۸۱ جهانی قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها