يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۶۵۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
بنابر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در شبانه روز گذشته ۶۱۰ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه 598، بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۸۷۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۴۳۰ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۱۲۹ هزار و ۴۰۷ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۱۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۰ هزار و ۶۷۴ نفر رسید.

 
 
 

خوشبختانه تا کنون ۴ میلیون ۳۶۲ هزار و ۸۱۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها