أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۷۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
تداوم بلاتکلیفی های تراکتور در آستانه دیدار با النصر؛
تیم تراکتور با وجود جلسه روز گذشته مسئولان این باشگاه با مدیران استانی و شهری همچنان بلاتکلیف است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، پس از جنجال‌هایی که دو روز قبل در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز رخ داد و تعدادی از هواداران تیم تراکتور با حضور در داخل ورزشگاه اعتراضات خود را به عملکرد مدیریت و مسئولان این باشگاه ادامه دادند، با تصمیم محمدرضا زنوزی و هیات مدیره تراکتور، کلیه فعالیت‌های این تیم تعلیق شد و شاگردان فراز کمالوند هم تمرینات خود را تعطیل کردند. 

بازی با احساسات هواداران تراکتور/ زنوزی عقب نشینی نمی‌کند

مالک و مدیران باشگاه تراکتور در همان روز اعلام کردند تیم را تحویل هیات فوتبال آذربایجان شرقی می دهند اما جواد ششگلانی، رئیس هیات فوتبال از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی و از برگزاری جلسه‌ای با مسئولان استانی و عوامل باشگاه تراکتور برای رسیدگی به مشکلات این تیم خبر داد.

در  جلسه عصر روز گذشته با توجه  به زمان محدودی که که تا دیدار تراکتور با النصر عربستان زمان باقی مانده و  همچنین به دلیل شرایط اقتصادی کشور هیچ فرد یا ارگانی حاضر نیست امتیاز باشگاه را یک شبه در اختیار گرفته و مقدمات سفر شاگردان فراز کمالوند به قطر را فراهم کند، قرار شد تیم همچنان در اختیار محمدرضا زنوزی باشد اما وی که از رفتار، اهانت، تحرکات و تجمعات اعتراض آمیز تعدادی از هواداران مجازی به شدت دلخور است و از طرفی به واگذاری این باشگاه اصرار دارد،  اعلام کرده دیگر نمی‌خواهد به فعالیت خود ادامه بدهد.

تمرینات تراکتور به سبب بحران‌های اخیر از دو روز قبل تعطیل شده و با وجود اظهارنظر ایوب بهتاج، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی درباره اینکه بازیکنان این تیم از امروز کار خود را شروع می‌کنند، همچنان برگزاری تمرین به دلیل اصرار زنوزی روی واگذاری باشگاه مبهم است و حتی معلوم نیست آیا لیست این تیم تا فردا که آخرین فرصت برای ارائه لیست تراکتوری‌ها به AFC است به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می‌شود یا خیر؟

در این وضعیت مشخص نیست آیا با افرادی که در هفته‌های اخیر سعی کرده‌اند با ماهی گرفتن از آب گل آلود و تحریک کردن هواداران برای تجمع در اماکن مختلف، شرایطی بحرانی را برای مالک باشگاه تراکتور رقم زده اند برخوردی شده یا خیر.

آنچه مشخص است یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا باید تا چند روز دیگر به میدان برود اما این تیم به جای تمرین در این روزها در حال فرصت سوزی است و معلوم نیست چرا کمیته اخلاق و مسئولان فدراسیون در خصوص شرایط تراکتور ورود نمی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها