أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۷۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا خبر مربوط به جریمه خودرو‌های شخصی به دلیل ماسک نزدن را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا: معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا خبر مربوط به جریمه خودروهای شخصی به دلیل ماسک نزدن را تکذیب کرد.

سرهنگ جهانی با تکذیب خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر جریمه خودروی شخصی در جایگاه سوخت به دلیل عدم ماسک زدن سرنشین خودرو ، اظهار کرد: این موضوع شایعه ای بیش نبوده و هیچ جریمه ای با این عنوان تاکنون برای هیچ خودرویی صادر نشده است.

وی تصریح کرد: در چندماه پیش نیز خبر مشابهی منتشر شده بود و ما اعلام کردیم که چنین چیزی صحت ندارد.

معاون پلیس راهور ناجا اضافه کرد: کارشناسان پلیس راهور با مالک خودروی مذکور در خبر منتشره در فضای مجازی تماس گرفتند ، ایشان نیز اعلام نموده که اصلاً تاکنون چنین جریمه ای برای او ابلاغ نشده است .

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا از هموطنان خواست به این گونه اخبار کذب توجه نکنند و اخبار مربوط به پلیس راهور را تنها از سایت راهور 120 یا رسانه ملی و خبرگزاری ها رسمی کشور پیگیری کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها