أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۷۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
این فیلم روایتی از حضور جمعی از هنرمندان متعهد کانون هنر شیعی به سرپرستی استاد مسعود نجابتی در محل عمود ۲۹۹ به منظور اجرای خدماتی بدیع و متفاوت هنری به زائران در طریق الحسین (ع) بود.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، مستند «نقشی در بهشت» به کارگردانی احمد نامداری اکران می‌شود می‌شود.

احمد نامداری مستند ساز قمی در متنی که در صفحه خود منتشر کرده است نوشت: حدود ده یازده سالی است که توفیق آن را داشتم تا به اتفاق برخی از دوستان و عزیزان فعال رسانه‌ای در رویداد بزرگ پیاده روی اربعین با هدف اطلاع رسانی و انعکاس این حرکت بزرگ شرکت کنم.

به شکر خدای منان در چند سال اخیر موفق به ساخت سه فیلم مستند هم در این زمینه شده ام.

مستند جواد معصومه، مستند عمود ۲۹۹‌ و مستند نقشی در بهشت که برشی از آن را مشاهده می کنید.

این فیلم روایتی از حضور جمعی از هنرمندان متعهد کانون هنر شیعی به سرپرستی استاد مسعود نجابتی در محل عمود ۲۹۹ به منظور اجرای خدماتی بدیع و متفاوت هنری به زائران در  طریق الحسین (ع) بود.

از اکران این فیلم به جهت توقف برگزاری مراسم پیاده روی و ظهور ویروس منحوس کرونا منصرف شده بودم ولی امسال با توجه به شنیدن زمزمه‌هایی از حضور احتمالی زائران قصد اکران و نمایش آن را نمودم که در این هفته با حضور جمع محدودی از عزیزان به اکران گذاشته خواهد شد.

در صورت هماهنگی لازم، نمایش مستند از شبکه افق را اطلاع رسانی خواهم کرد.

از آقایان مهدی جعفری، مهدی مولایی و مهران نفیسی که من را در جریان ساخت این دو مستند در سال ۹۸ یاری کردند سپاسگزارم.

تدوین این فیلم نیز توسط استاد محمود شریفی اصل به سر انجام رسیده است.

 

.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها