يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۸۰۹
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
امروز قرار است دو عرضه اولیه جدید در بازار سهام انجام شود و به نظر می‌رسد مجموع نقدینگی مورد نیاز برای این دو خرید به ۱٫۵ میلیون تومان برسد.

به گزارش پایگاه 598، از لحظاتی پیش، ۲۲۵ میلیون سهم (معادل ۱۵ درصد) از سهام شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک با نماد «کیمیا تک» در بورس عرضه شده است. در این عرضه اولیه ابتدا اعلام شد که هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۱۰۰ سهم در بازه قیمتی ۲۰۹۱ تا ۲۳۰۰ تومان ثبت سفارش انجام دهد که معادل حداکثر ۲۳۰ هزار تومان خواهد بود.

البته با توجه به مشارکت دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفری در آخرین عرضه اولیه امسال، به نظر می‌رسد حداکثر ۶۴ سهم به هر نفر تعلق بگیرد که نیاز به ۱۴۷ هزار تومان خواهد بود.

با این حال لحظاتی بعد تغییر در سهمیه خرید عرضه اولیه کیمیاتک به ۳۰۰ سهم اعلام شد که حداکثر نقدینگی مورد نیاز تا ۶۹۲ هزار تومان هم افزایش یافته است.

ثبت سفارس عرضه اولیه کیمیاتک که امروز از ساعت ۷ و نیم آغاز شده تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه ادامه خواهد داشت.

علاوه بر این، امروز قرار است عرضه اولیه دیگری هم انجام شود.

در عرضه اولیه فجهان، هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۸۰۰۰ سهم در بازه قیمتی ۴۵۰ تا ۵۵۰ تومانی ثبت سفارش انجام دهد که معادل چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود. در صورت مشارکت ۲٫۸ میلیون نفری به هر کد بورسی حداکثر ۱۴۵۰ سهم در سقف قیمتی ۵۵۰ تومان تعلق می‌گیرد که نیازمند ۸۰۰ هزار تومان نقدینگی است.

این عرضه اولیه هم احتمالا تا دقایقی دیگر آغاز خواهد شد و تا ظهر امروز ادامه می‌یابد.

با این روند ممکن است امروز سهامداران تا سقف ۱٫۵ میلیون تومان عرضه اولیه بخرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها