يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۸۱۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
انصاری فرد مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس صبح امروز (چهارشنبه) درگذشت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران، عباس انصاری فرد مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس که چند وقت پیش به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری شده بود؛ صبح امروز (چهارشنبه) درگذشت.

عباس انصاری‌ فرد متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۳۵ در تهران و ۳ دوره مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران بود. او طی سالیان (۱۳۶۹–۱۳۷۲)، (۱۳۸۰–۱۳۸۱) و (۱۳۸۷–۱۳۸۸) مدیریت این باشگاه را برعهده داشته‌است.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها