أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۸۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
مِهر بی‌مهر برای لوازم‌التحریرفروشان
سایه سنگین کرونا بر بازار تولید و خرید نوشت‌افزار موجب تعطیلی هزاران مغازه نوشت‌افزار در سطح کشور و ورشکستگی چندین واحد صنفی لوازم‌التحریر در استان خراسان‌شمالی شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، بازار نوشت‌افزار امسال بیش از سال گذشته در رکود به‌سر برده است. اگر سری به بازارهای اصلی بزنید، دیگر آن شوق و هیجانی که این روزها معمولاً وجود داشت، دیده نمی‌شود، تقاضا به‌شدت کاهش یافته است و به‌تبع آن نیز، عرضه چندان صورت نمی‌گیرد.

اصناف فعال در بازار نوشت‌افزار از کمبود تقاضا با توجه به تعطیلی مدارس و کسادی بازار می‌گویند و معتقد هستند با ادامه وضع کنونی باید تغییر شغل دهند و در این میان هیچ خبری هم از حمایت مسئولان نیست.

به‌گفته این افراد٬ در این شرایط که بیش از همه٬ متأثر از وضعیت شیوع کرونا و همچنین نامشخص بودن وضعیت بازگشایی مدارس است باید مسئولان در بخش‌های مختلف با عزمی جدی ورود کنند و با کمک به بازار٬ وضعیت این صنف را سر و سامان دهند تا در سال‌های آینده تعادل بازار در قیمت برقرار باشد.

در این گزارش ویدئویی بخشی از اظهارات اصناف فعال در بازار نوشت‌افزار را با هم می‌بینیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها