أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۱۸۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
امروز کاهش نسبی دما و از روز شنبه (۲۰ شهریورماه) روند تدریجی افزایش دما در استان تهران پیش‌بینی می‌شود و کیفیت هوای پایتخت امروز (۱۷ شهریورماه) در محدوده قابل قبول قرار دارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا: امروز کاهش نسبی دما و از روز شنبه (۲۰ شهریورماه) روند تدریجی افزایش دما در استان تهران پیش‌بینی می‌شود و کیفیت هوای پایتخت امروز (۱۷ شهریورماه) در محدوده قابل قبول قرار دارد.

آسمان استان تهران طی چهار روز آینده صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ارنفاعات گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

امروز(۱۷ شهریورماه) در بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید با احتمال خیزش گرد و خاک مورد انتظار است و امروز کاهش نسبی دما و از روز شنبه (۲۰ شهریورماه) روند تدریجی افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

بنابر پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز (۱۷ شهریورماه) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌ قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از وزش باد مؤثر و پراکندگی آلاینده‌ها طی ساعات گذشته است.

طی روز با افزایش تندی باد پراکندگی آلاینده‌ها تسهیل خواهد شد، با این حال با حضور عوامل کافی جهت تولید آلاینده ازن، افزایش غلظت این آلاینده در ساعات بعدازظهر و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پیش‌بینی می‌شود.

کاهش نسبی تندی باد مؤثر تا اواخر وقت امروز (۱۷ شهریورماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی سبب تجمع آلاینده‌ها خواهد شد و برقراری وضعیت نامطلوب کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

صبح روز پنجشنبه (۱۸ شهریورماه) با افزایش ترافیک صبحگاهی کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد کاهش خواهد یافت. وزش باد مؤثر در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد، هرچند افزایش دما و شرایط مناسب برای تولید و افزایش غلظت آلاینده ازن در ساعات بعدازظهر کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق را به دنبال خواهد داشت.

با کاهش نسبی تندی باد تا شامگاه پنجشنبه همراه با ترافیک شامگاهی پیش‌بینی می‌شود که کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد کاهش پیدا کند.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۷ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۸۰ و کیفیت هوا در محدوده ‌قابل قبول است

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها