يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۸۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
استاندار ایلام با اشاره به ممنوعیت تردد زائران اربعین در مرز‌های زمینی گفت: زائران اربعین از مراجعه به مرز مهران خودداری کنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم: استاندار ایلام با اشاره به ممنوعیت تردد زائران اربعین در مرزهای زمینی گفت: زائران اربعین از مراجعه به مرز مهران خودداری کنند.

محمد نوذری، با اشاره به ممنوعیت تردد زائران اربعین در مرزهای زمینی اظهار داشت: زائران اربعین از مراجعه به مرز مهران خودداری کنند.

استاندار ایلام گفت: برابر اعلام ستادملی اربعین زئران مشتاق به حضور در مراسم اربعین امسال فقط از طریق هوایی می توانند به کشور عراق برای حضور در مراسم معنوی اربعین اقدام کنند و بدین جهت هیچ امکانی در مرز مهران برای تردد و سفر زائران پیش بینی نشده است و امکان سفر از این مرز نیز ممکن نیست.

وی به مردم عزیز کشور اعلام کرد: که اگر قصد سفر به استان ایلام به نیت حضور در مراسم اربعین از طریق مرز مهران را دارند، از این سفر پرهیز کنند چرا که در مداخل ورودی استان ایلام از تردد آنان ممانعت و به استان مبدا عودت داده می‌شوند.

ایران زائر عادی در مراسم اربعین امسال ندارد؛ موکب‌های استان‌ها اعزام می‌شوند

تشدید اقدامات مرزی و اقدامات کنترلی در مرزهای استان نیز مورد اشاره استاندار ایلام بود که گفت: با توجه به اعمال محدودیت‌ها و همچنین مقررات سخت برخوردی کشور عراق با تردد کنندگان غیر مجاز مرزی، تمام مرزهای استان ایلام به لحظه رصد کنترلی و اطلاعاتی با سیتم‌های الکترونیکی و حضور فیزیکی انجام می‌شود تا هیچ ترددی انجام نشود.

ختم سخنان استاندار ایلام آن بود که؛ زائران اربعین به مقررات ابلاغی ستاد ملی اربعین مقید و اخبار مربوط را فقط از طریق رسانه‌های دارای مبع موثق پیگیری و رصد و به اخبار غیر موثق در فضای مجازی توجه نکنند چرا که درمرزهای زمینی امکان سفر برای حضور در مراسم اربعین وجود ندارد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها