أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۱۸۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
امید محمدنژاد حین کارگردانی اولین فیلم بلند خود با نام «سوسن خانم کووید ۱۹»، دچار عارضه قلبی شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از حبرگزاری دانشجو: امید محمدنژاد حین کارگردانی اولین فیلم بلند خود با نام «سوسن خانم کووید ۱۹»، دچار عارضه قلبی شد.

بازیگر «آقازاده» دچار عارضه قلبی شد

امید محمدنژاد که این روز‌ها ساخت نخستین فیلم بلند خود با نام «سوسن خانم کووید ۱۹» را آغاز کرده، سر صحنه فیلمبرداری این اثر دچار عارضه قلبی شد.

بازیگر سریال‌های «آقازاده» و «بانوی عمارت» در حال حاضر در بیمارستان کس را بستری شده و به زودی عمل جراحی روی او صورت می‌گیرد.

فیلم سینمایی «سوسن خانم کووید ۱۹» با فضایی اجتماعی و در ژانر کودک زندگی یک مادر و فرزندانش را به تصویر می‌کشد. در این قصه مادر به کرونا مبتلا می‌شود و فیلم در فضایی فانتزی و کودکانه به این ویروس منحوس می‌پردازد.

شبنم قلی خانی، لیلا اوتادی، امید محمدنژاد، سمیرا ذکایی، سیاوش مفیدی و چند بازیگر خردسال بازیگران اصلی این فیلم هستند که جزو اولین آثار سینمایی با محوریت بیماری کرونا است.

محمدنژاد که علاوه بر بازیگری، سابقه اجرا و گویندگی در رادیو و تلویزیون را نیز در کارنامه دارد، پیش از کلید زدن «سوسن خانم کووید ۱۹»، کارگردانی برنامه‌های تلویزیونی و ساخت فیلم‌های کوتاه و مستندهایی، چون «دو پلان از عباس کیارستمی»، «آقا حجت» و… را برعهده داشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها