يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۸۷۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
تازه‌ترین حفره امنیتی اسرائیل؛
منابع‌ عبری‌زبان خبر دادند که گروهی از هکرها با سرقت اسناد حدود هفت میلیون صهیونیست، بزرگ‌ترین حمله سایبری در تاریخ اسرائیل را رقم زدند.

به گزارش پایگاه 598، رژیم صهیونیستی که مدعی قدرت سایبری و امنیتی در منطقه است بارها در این حوزه‌ها شکست را تجربه کرده تا پوشالی بودن قدرت این رژیم اثبات شود. در جدیدترین مورد، روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارونوت»، دیروز خبر داد که گروهی از هکرها توانسته‌اند به اطلاعات چند میلیون صهیونیست دسترسی پیدا کنند. خبرگزاری فلسطینی «شهاب»‌ به نقل از یدیعوت آحارونوت گزارش داد، گروه یادشده که خود را «Sangkancil» نامیده،‌ توانسته با نفوذ به وبگاه‌ مقامات محلی اطلاعات هفت میلیون صهیونیست را هک کند.

طبق این گزارش، این گروه اسناد برخی از صهیونیست‌ها را برای اثبات مدعای خود در اینترنت منتشر کرده که این اسناد، شامل کارت شناسایی، گواهینامه، حساب‌های مالیاتی است. یدیعوت آحارونوت همچنین نوشت که اطلاعات افشاشده پس از اشتراک‌گذاری به افرادی نیز فروخته شده است. جرزوالم پست در این باره نوشته:« چنانچه چنین خبری صحت داشته باشد، بزرگترین هک در تاریخ اسرائیل رقم خورده است.»

یدیعوت‌ آحارونوت، در اوایل سال جاری میلادی نیز از حمله سایبری به چند شرکت در فلسطین اشغالی خبر داده بود. آحارونوت در گزارش خود اشاره کرده بود که یکی از شرکت‌هایی که هدف حمله قرار گرفته‌، شرکتی وابسته به صنایع دفاعی رژیم صهیونیستی بوده است. پیش از این اقدام نیز منابع خبری از حمله سایبری به وزارت‌خانه‌های آمریکا و همچنین شرکت‌های صهیونیستی خبر داده بودند که در جریان آن، دانشگاه صهیونیستی «بن گوریون»‌ هدف حمله قرار گرفت. وبگاه «تایمز اسرائیل» درخصوص این حمله گزارش داده بود که مقامات «دانشگاه بن گوریون» در «نقب» واقع در جنوب فلسطین اشغالی به اطلاع کارکنان و دانشجویان خود رسانده‌اند که این دانشگاه هدف یک حمله سایبری قرار گرفته است. با این حال،‌ این مقامات از ارائه جزئیات بیشتر در این خصوص خودداری کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها