أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۸۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
به منظور بهینه‌سازی فرایندها با رویکرد کاهش مراجعات، افزایش رضایتمندی بیمه‌شدگان و تسریع و تسهیل در ارائه خدمات غیرحضوری، در بخشنامه‌ای از سوی معاونت بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی، پرداخت ماهانه مرخصی زایمان به همه واحدهای اجرایی این سازمان ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، در بخشنامه صادره از سوی مهرداد قریب معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی، مقرر شد واحدهای اجرایی این سازمان پس از ارائه درخواست و ارسال مدارک دریافت کمک بارداری (مرخصی زایمان) از سوی بیمه شده و ارسال لیست حق بیمه مربوطه با رعایت ضوابط مقرر در بند ۹۶ ماده ۲ و ماده۶۷ قانون تامین اجتماعی نسبت به صدور سند پرداخت مرخصی زایمان به صورت ماهانه اقدام و این فرایند را تا پایان مدت مرخصی زایمان ادامه داده و از موکول کردن پرداخت تعهد مذکور به اتمام دوره مرخصی زایمان خودداری کنند.

سید مرتضی موتورچی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم در توییتی با اشاره به پرداخت ماهانه غرامت دستمزد ایام بارداری گفته است، «غرامت دستمزد ایام بارداری که با تاخیر پس از پایان مرخصی زایمان پرداخت می شد به موجب بخشنامه جدید تامین اجتماعی در کوتاهترین زمان و ماهانه پرداخت می شود.»

مصطفی سالاری، مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور دستور اداری به شعب این سازمان در سراسر کشور اجرای مصوبه هیأت وزیران مبنی بر افزایش مرخصی زایمان از ۶ به ۹ ماه را ابلاغ کرد.

بر این اساس، بیمه‌شدگان زن با ارائه درخواست در سامانه خدمات غیرحضوری و بارگذاری مدارک و مستندات مربوطه شامل تصویر شناسنامه مادر، گواهی ولادت یا شناسنامه فرزند و گواهی پزشک ذیربط می‌توانند در صورت تمایل از افزایش مرخصی زایمان از ۶ ماه به ۹ ماه بهره‌مند شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها