کد خبر: ۴۹۱۹۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
پروژه فروآلیاژ اسلام آباد غرب که با سرمایه گذاری چینی صورت گرفته بود پیشرفت ٩۵ درصدی داشته و در آستانه بهره برداری است. این طرح به اشتغال ۲۵۰ نفر در این شهرستان منجر می شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، هوشنگ بازوند در هفتمین جلسه ستاد سرمایه گذاری استان با بیان اینکه در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها،مانع‌زدایی‌ها» باید با اهتمام جدی و حمایت کامل برای رفع موانع تولید تلاش کنیم؛ اظهار داشت: بهبود فضای کسب و کار، تسهیل اخذ مجوزها و حمایت از سرمایه‌گذاران در اولویت برنامه ریزی‌ها قرار دارد.

وی افزود: بر اساس گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، کرمانشاه به عنوان دهمین استان به لحاظ شاخص امنیت سرمایه گذاری معرفی شده و این موضوع فرصتی برای جذب سرمایه گذاران با رویکرد افزایش اشتغالزایی است.

مقام ارشد استان در جلسه بررسی مشکلات مربوط به برق رسانی سرمایه گذاری خارجی شرکت فروآلیاژ متحد شرق آسیا واقع در شهرک صنعتی مرصاد اسلام آباد غرب خاطرنشان ساخت: پروژه فروآلیاژ سیلیس منیزیم با سرمایه گذاری ۱۰ میلیون یورویی چینی ها و ظرفیت اشتغالزایی ٢۵٠ نفر در حال حاضر ٩۵ درصد پیشرفت دارد و باید همه مسوولین و کارگزاران همکاری و مساعدت ویژه را برای رفع مشکلات برق این واحد داشته تا در مهر ماه شاهد افتتاح و بهره برداری از طرح باشیم.

نماینده عالی دولت در استان به تاکید دکتر رئیسی ریاست محترم جمهوری و رییس قوه قضاییه مبنی بر همت والای مسوولین و خدمتگزاران برای رفع مشکلات و برداشتن موانع واحد‌های تولید اشاره داشت و بیان کرد: سرمایه‌گذاری های موفق را باید به عنوان الگو معرفی کنیم و با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تحقق شعار سال به عنوان راهبردی اساسی زمینه بهره برداری از طرح ها را فراهم و امید را در جامعه گسترش بدهیم.

بازوند تأکید کرد: شرکت برق منطقه ای با جدیت برای رفع مشکلات این پروژه از توان و منابع استان استفاده نماید و بر اساس برنامه زمان بندی مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با توجه به پیشرفت فیزیکی مطلوب در مهرماه این پروژه تکمیل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها